עיסוי אירוטי

עיסוי אירוטי

יום ראשון, 29 באפריל 2018

הילה- נערת ליווי פרטית שלי


כשלא היה לי על מי להישען, הייתי מבקר באתר ומחפש נערת ליווי, גם לדבר, לחפש איזה חיבוק, קצת חמלה, למעשה, אף בחורה שראיתי באתרי הכרויות או במועדונים לא עשתה לי את זה. הדברים השתנו כשהכרתי את הילה. הילה הייתה נערת ליווי איכותית ביותר ושברה כל מה שהחשבתי כסטיגמה. אם פעם חששתי ללכת לנערות ליווי, שהרי היום, השתנו הכללים בזכות הילה.

נדלקתי עליה מהרגע שראיתי אותה, לא היה אכפת לי משאר הנערות, היה בהילה משהו מיוחד, היא הייתה סטודנטית לרפואה שחיפשה בעצמה קצת אהבה וחום ועל הדרך לעשות כסף טוב. מבין כל הנערות שהיו באתר, הילה הייתה הכי מדהימה. המראה שלה זה דבר אחד, אבל הקול שלה, הגישה שלה לחיים, אלו הם רק חלק מהדברים שהיו להילה והפכו אותה לכל כך מושלמת. אם להגיד נערת ליווי פרטית שלי, זה להגיד את זה על הילה. במשך שנים אני פונה רק אליה והיא יודעת איפה ואיך לגעת בי.

בכל פעם שהיינו נפגשים, היא הייתה מסתכלת לי עמוק לתוך העיניים. היו לה עיניים מהפנטות, סקסיות, מחרמנות כאלה. הרבה לפני הסקס היו לה את כל הגינונים שיש לאישה אמיתית, מעבר להיותה נערת ליווי היא שמרה על קלאסה. אף פעם לא ראית אותה לבושה בצורה פרובוקטיבית- עד הקטע של המיטה. שם היא הייתה משתגעת, מתפרעת כאילו אין מחר. היא משכה לי קלות את העניבה, הושיבה אותי לידה, ליטפה לי את הפנים ונשכה לי את השפה התחתונה, ככה זה התחיל, ככה הבנתי שיש לי כאן עסק עם מישהי שיודעת איך להכניס גבר למצב של להט רציני.
מצאתי את עצמי חצי ערום בחדר, היא הורידה מעליה את כל הבגדים ונשארה רק עם בייבידול מדהים, נעלי עקב, רקדנו, רקדנו סוג של ריקוד ארוטי מגרה במיוחד. היא לקחה את הידיים שלי, נתנה להן לטייל לה בגוף, החזה שלה והידיים שלי, אין לתאר את אנחת ההנאה, איך כול כולי התרגשתי אליה לאישה הזאת. הידיים שלי פתאום בלי עוד הסבר מטיילות בתוך הגוף שלה, בחורים הקסומים שלה. משחק לה בפטמות והיא בו זמנית משחקת בשלי. לוקחת מטפחת שחורה, באחד הפעמים קושרת לי את העיניים, נותנת לי לשכב על המיטה ומביאה נר, כן נר, מטריפה אותי, שופכת עליי , יוצקת ואני מת מכאבים אבל בו זמנית מחורפן מהכאב המתוק הזה.
עם הכאב בא העונג, השפתיים שלה על הפטמות שלי, על הגוף שלי ועל הזין שלי. היא הייתה עדינה, ידעה איך לגשת אליי, איך לחרמן אותי. כשהעניים שלי קשורות, פתאום אני מרגיש את הגוף שלי בתוך הגוף שלה. היא לא שאלה, הזין שלי היה בתוכה, זיינתי אותה חזק עוד פעם ועוד פעם. אני חופן שוב פעם את השדיים שלה ולא רואה כלום, רק מרגיש איך הפטמות שלה טיל, עומדות בטירוף, חזקות יותר מתמיד. מרגיש איך היא רוצה שאני אזיין אותה בכל צורה אפשרית.
אנחנו לוקחים את הכיסא, מקימים אותו מול המראה, היא מתיישבת עליי ודוהרת כאילו אין מחר, הזין שלי בתוכה והראש שלה מוטה לאחור. אני לא רואה כלום, רק חושך, אבל מחורמן רצח ממנה. היא קופצת עליי כמו משוגעת, מטה את הגוף שלה לאחור ולוקחת את הידיים שלי לטיול על החזה שלה. הלשון שלה בתוך הפה שלי, אני מלקק את השפתיים שלה, היא מלקקת את שלי, הלשונות שלנו נפגשים, היא מזיינת אותי חזק ואני כמעט גומר אבל היא לא מרשה ונעצרת. פתאום אני מרגיש שהיא מסירה ממני את הכיסוי עיניים והנה, אני רואה אותה רוקדת ריקוד אירוטי במרכז החדר, נוגעת בעצמה, מלקקת לעצמה את הפטמות ונהנית מכל רגע. הזין שלי עומד כל כך חזק שהוא כמו טיל, אני מת לזיין אותה אבל היא לא מרשה לי להתקרב. היא קושרת לי את הידיים, חוזרת ומתיישבת עלי שוב פעם, מכניסה את הזין שלי כוס שלה.
"אוח אתה כזה מהמם" היא לוחשת לי באוזן, מלקקת לי את התנוך, מכניסה את הלשון פנימה וכל הגוף שלי הופך עור ברווז. היא מגרה אותי בטירוף.
אני מעיף מעלי את הקשירה של הידיים, מעיף אותה על המיטה, מסובב אותה, מזיין אותה דוגי סטייל בטירוף. כל פעם שאני מכניס לה יותר חזק היא צורחת מהנאה ואני נגנב מזה. פעם, עוד פעם והנה אני כבר לא יכול, אני גומר כמו מטורף בתוך הכוס שלה, משפריץ לה על כל הגוף עד שהיא צועקת מרוב הנאה.
אנחנו נשכבים זה לצד זו, שנים שאני מכיר את הילה, אני לא מוותר עליה, היא נערת הליווי הפרטית שלי, היא שומרת סודי, היא דיסקרטית אבל בעיקר מושכת ויפה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה