עיסוי אירוטי

עיסוי אירוטי

יום רביעי, 6 במאי 2015

המהפכה המינית בעידן האינטרנט

בואו נלך רגע 10 שנים אחורה -  דוכן קלטות פיראטיות בתחנה המרכזית. כמה גברים מציצים, מביטים ימינה ושמאלה לראות שאין מישהו מוכר באזור. תחושת בושה מציפה אותם, הכמיהה שלהם לסקס הפכה לחשופה לעיני כל. הם חוטפים מהר את הקלטת, משלמים מהר, עושים הכול מהר. המוכר אורז להם את זה באריזה אטומה משל מדובר בפצצת אטום, והם מסתלקים, נעלמים מהנוף שחלילה לא יגיח פתאום איזה שכן מהפינה ויחשוף את  ערוותם ברבים.

התיאור הנ"ל מתאר בדיוק את היחסים של לקוחות אוהדי סרטים למבוגרים בלבד לבין הסביבה, בעידן בלי אינטרנט אבל עם חשק מיני גדול. מי תיאר לעצמו שעשר שנים אחרי, יוכל כל אחד בלחיצת מקש להיכנס למחשב ולראות כל מה שבא לו ומכל העולם ובכל הצבעים ולהפוך את הצפייה בסרטים למבוגרים בלבד, לדבר הכי נגיש, פשוט בחדר הפרטי שלו, בשיא הנוחיות.

עולם בלתי מוגבל של עבודה והנאה
התפתחות האינטרנט כעולם הוירטואלי המקביל, מציעה היום ברשת כל מה שיש בעולם הפיזי אבל יותר. העובדה שאתה כגולש נסתר מעיני הרשת ומעיני גולשים אחרים מאפשרת לך לעשות ככל העולה על דעתך, בלי לספק תשובות, סיבות או תירוצים מכל סוג ואם אתה חובב סרטי סקס אתה בהחלט יכול להיות מנוי באחד מן האתרים המציעים סרטים למבוגרים לצפות בהם מתי שבא לך ואיך שבא לך. 

הרבה אנשים מצאו כל מיני דרכים ליהנות מרשת האינטרנט וגם להתפרנס ממנה. אחת הדרכים הייתה כמובן להעלות אתרי מצלמות סקס, שזה משהו שבעולם הפיזי היה מקביל לחלונות ההצצה פיפ שואו כאלה, שהסתתרו בכל מיני חנויות עם וילונות כבדים, ושהציעו לגברים תמורת תשלום נאות לבוא ולהציץ בחשפניות.

אתרי מצלמות סקס אונליין זו המצאה ויראלית לחלוטין, זה לא משהו שהיה קיים קודם בעולם הפיזי, אבל הוא בהחלט מוצר מבוקש מאוד ברשת והוא עוזר להרבה בנות, חלקן סטודנטיות לגמור את החודש. פרנסה טובה לצד משהו שהן אוהבות לעשות בשיא הפתיחות. העובדה שאתה כגולש מתחבר לרשת ואיש אינו יודע עליך, מאפשרת להמון אנשים לספק את הרצונות שלהם בלי להתנצל, ומכמות האנשים שמתחברים למצלמות סקס אפשר בהחלט להבין שיש לזה ביקוש אדיר.

מהפכת המין הגדולה
אין ספק כי המהפכה המינית, המצאתה של הגלולה והפתיחות המינית, הוציאו את כל נושא הסקס מהטאבו שלו, והפכו אותו בדיוק למה שהוא - טבעי, זורם ואהוב.

יש מעט מאוד אנשים שלא אוהבים סקס, רוב בני האדם מתחברים לעניין ובאופן הכי טבעי. משום כך כל העניין של סקס ברשת גם הוא נתפס באופן טבעי וכבר אין לגביו סטיגמות ודעות קדומות. אנשים רואים אותו כחלק מהפתיחות המינית הכללית, כמשהו טבעי ולכן גם צופים בסרטי סקס ברשת.


אם מנסים לפלח את צרכני
הסקס, הרי שמדובר באנשים מן הישוב, אנשי עסקים, בעלי מקצועות חופשיים ועוד, ומולם המון בנות, סטודנטיות, חלקן רקדניות של ריקודים ארוטיים או בנות שחושבות שמין זה יפה ואין להן שום בעיה להוכיח לגברים שהן מסתדרות מצוין לבד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה