עיסוי אירוטי

עיסוי אירוטי

יום ראשון, 10 ביוני 2012

אתר עיסוי אירוטי חדש: My Naughty Massage

עיסוי אירוטי הוא נושא אדיר של חומר להפקה של סרטי סקס בתעשיית הבידור למבוגרים.  אתרים רבים העוסקים בניפלאות ותענוגות העיסוי, מסאז', בודי מסאג' ובהרפיה מלאה הכוללת אוננות ביד, מציצות עמוקות ורטובות וסקס פרוע ונועז על מיטת הטיפולים עולים לאוויר מדי זמן.  אתר איכותי חדש שעלה לאוויר לאחרונה הוא My Naughty Massage המציג נשים וגברים שמגיעים למכון עיסוי לצורך מסאג' מפנק ומקבלים הרבה יותר מרק עיסוי.  צוות סקסי של מעסים ומעסות מקבל את פני הלקוחות, נותן מגבת ומלווה אותו או אותה לחדר הטיפולים.  מתחיל העיסוי כאשר הלקוח לשם דוגמא זו ערום לגמרי ומכוסה על ידי המגבת.  העיסוי מתחיל רגיל לחלוטין עם לחיצות טובות באיזור הצוואר והכתפיים, הגב ולאט לאט לכיוון התחת והרגליים.  בשלב זה המסג'יסטית מתפשטת גם כן לגמרי ואומרת ללקוח להסתובב ולשכב על הגב מה שמציג בפניה זין עומד כמו עמוד מתחת למגבת.  המסג'יסטית לא יכולה להתאפק ואז מגיעה מציצה רטובה ועמוקה שבסופו של דבר מובילה לסקס במספר תנוחות מגרות וגמירה חזקה מאוד.  מעסים שמטפלים בנשים עושים פחות או יותר את אותו הדבר.  תוך כדי העיסוי המעסה מקבל זיקפה שאי אפשר להסתיר עקב נגיעות בגוף עירום, סקס וחטוב של המטופלת.  הזיקפה שלו מחרמנת אותה ואז הם זורמים לסקס אינטנסיבי ומשחרר. מכון עיסוי אירוטי הוא המקום האולטימטיבי לשיחרור הגוף מלחצים ולסקס מעולה עם צוות סקסי שיודע מה הוא עושה. 

הנה שתי דוגמאות טריות מהאתר החדש My Naughty Massage:
כוכבת הפורנו היהודיה אגב, שרה ונדלה מגיעה למכון עיסוי ולא יכולה להתאפק למראה הזין העומד של המסג'יסט שלה ששמח מאוד לדפוק לה את הצורה. בלונדינית מדהימה שהיא חלומו של כל גבר!
אינדיאה סאמר היא כוכבת פורנו הידועה בליקוקי הלשון שלה וביכולתה לספק גברים בכישרון המציצה שלה. כשלקוח מגיע למכון העיסוי שבו היא עובדת היא לא צריכה כל כך להשתמש בידיים על מנת לגרום ללקוח סיפוק מלא.
לסרטי עיסוי אירוטי נוספים אתם תמיד מוזמנים לבקר באתרינו באופן שוטף ולראות מה חדש או לבקר באתרים שאנו ממליצים עליהם בכל הקשור לנושא המענג והמרתק הזה של בודי מסאז' או עיסוי אירוטי בעירום מלא עד הרפיה מלאה או סקס.

תגובה 1: