עיסוי אירוטי

עיסוי אירוטי

יום שני, 28 בפברואר 2011

נערות ליווי ,שהם למעשה מעסות אירוטיות , האם יש דבר כזה?

ישנם נערות ליווי , שהם בעצם לא מלוות אותך לשום מקום, אלא אתה נלווה אליהם. וישנים מעסות אירוטיות. שני תחומים נפרדים. אבל האם אפשר לשלב בניהם? כנראה שכן. ואיך זה קורה.. ובכל ישנם כמה מקרים בהם זה קורה. ישנן נערות ליווי שמשלבות עיסוי אירוטי יחד עם השירות שהן נותנות, לרוב מדובר בנערות ליווי vip, כלומר כאלו שממש מלוות אנשי עסקים לארוחות עסקיות, ולבית המלון. אך שירות משולב זה אינו נפוץ בכלל. לעומת זאת, ישנם מעסות אירוטיות שמספקות את יחסי מין בנוסף לעיסוי. במודעה הן מוצגות כמעסות אירוטיות, אך בשיחת הטלפון הן פורשות בפנייך את כל השירותים.
אם לומר על האמת, מדובר במעסות לא כל כך מקצועיות, לעומת מעסות אירוטיות שעושות רק עיסוי בעירום מלא. בעיקר בגלל העובדה שהמעסות האירוטיות, לפחות בחלקן, הן בוגרות בתי ספר לעיסוי, ועשו הסבה מסיבות שונות לעיסוי אירוטי. כמובן שלא כולן הן מקצועיות, אלא רק רוכבות על הגל.
אך לעיתים, אולי בלהט העיסוי, או מרצון לייצר עוד מקור פרנסה, ישנן מעסות שמסכימות ( לעיתים זה על פי בקשתו של הלקוח) למצוץ, או במקרים יותר נדירים אף לזיון.

מעסה אירוטית שלא עוצרת בעיסוי
ובכן, ואולי בגלל אותן רגעים עמומים, הנה נוצר לפנינו שירות חדש. שירות קומפלט, עיסוי וסקס. אין ספק שגם בתחום הסקס ההגיון הקפיטליסטי שולט, כשיש ביקוש, יש גם שירות. הבעיה היא שבמקרים של שילוב בין שני תחומים, התחומים האחרים מאבדים מהמקצועיות שלהם. כלומר מעסות אירוטיות מקצועיות שלא מוכנות לעשות סקס, אלא פשוט לתת מסאג' בעירום מלא ללא מגע מיני, עלולות לאבד את מירב הלקוחות שלהם, כאשר אלו יבקשו גם סקס, ולא יענו, וילכו לחפש כאלו שכן מספקות. ואותן נערות ליווי (שעבדו במקור בשירותי ליווי או כעצמאיות) שכן מספקות, בוודאי לא הן לא מעסות מקצועיות. אפשר גם להניח, שיהיו גם נערות ליווי שלא יסכימו גם לעיסוי, או שהן לא יחשבו כמעסות מקצועיות ( צריך לזכור שלעיתים עיסוי לא מקצועי, אך יכול להזיק לגוף) , כך שגם אלו יכולות לאבד קצת פרנסה. למרות שמקרה זה האחרון, הוא הפחות הצפוי, כמו המקרה הראשון, כיוון שעיסוי אירוטי הוא עיסוי מושלם, שצריך ללכת ולהתמקצע במקום להיעלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה