עיסוי אירוטי

עיסוי אירוטי

יום חמישי, 27 בינואר 2011

עיסוי אירוטי בתאילנד

רוב הבחורים הישראלים אחרי הצבא ( גם הבחורות) נוסעים לטיול לחו"ל. ולכך המון סיבות שלא כאן המון לפרט אותם. באופן כללי נאמר שהם נוסעים 'כדי להתפרק' לאחר שלוש שנות שירות צבאי ( בעיקר קרבי) , וגם בגלל שהעובדה הגיאופוליטית שאנו מדינה מוקפת ארצות שאליהם אי אפשר לנסוע, עובדה שגורמת לתחושת קלאסטורפוביה . בדרך כלל אותם נסיעות מתחלקות לשני איזורים בעולם. אלו שנוסעים למזרח: הודו, תאילנד ואלו שנוסעים לדרום אמריקה. במאמר זה אנו נדבר על אלו שנוסעים למזרח, בהדגשה על תאילנד, ועל האופציות הנוספות לתיירות שהיא טומנת בחובה.
חופשה בתאילנד, ללכת למסיבת פול מון? או לעיסוי אירוטי? או לשניהם!
מעסה אירוטית בתאילנד

הסיבות לנסיעה לתאילנד דומות לאלו של הודו. חופים לבנים ארוכים מכוסים בדקלים עמוסי אגוזי קוקוס, ים טורקיז, שקט ומסיבות פול מון ארוכות הנמשכות לעיתים ימים ארוכות שלאחריהם נזרקים שדודים על החוף רדומים. אך ישנם עוד סיבות שהתייר הישראלי המצוי והצעיר לא ממש מנצל אותם, או מודע אליהם. מדובר על תיירות המין, ועל העיסוי האירוטי המפורסם של תאילנד. בעולם התיירות הבינלאומי תיירות מין במזרח הוא מושג ידוע ומקובל, מישל וולבק בספרו פלטפורמה מדבר על זה באופן סמפטי לא מפתיע, הגיבור בסיפור מעודד סוכן תיירות לייצר חבילות נופש המציעות במילים כאלו או אחרות תיירות מין. יחד עם זאת אני לא חושב שאפשר לקבוע שהתייר הישראלי לא הולך לחוות מסאג' אירוטי אצל הבנות התאילנדיות , אלא שהוא לא נוסע ממש בשביל זה, ועל הדרך הוא גם הולך לקבל מסאז.
עיסוי אירוטי? או תרבות?
עיסוי אירוטי בתאילנד

התאילנדים עצמם לא משתמשים בעיסוי באופן יוצא דופן, ולרוב הלקוחות הם מערביים , מה גם שבאופן כללי המסאז התאלנדי לא קשור לסקס, רוב התיירות – נשים המערביות לא הולכות לקבל טיפול כזה.  כמו שאמרנו המסאג התאילנדי המסורתי לא מקושר עם סקס. אך התאילנדים הבינו מהר את טעמו של הלקוח המערבי ושכללו את השיטה, לכמה קטגוריות מובחנות של מסאג'ים. מה גם שכנראה כל ההסתכלות על עיסוי וסקס היא שונה בתכלית מזו של המערב.  יש עיסוי בשמן, עיסוי גוף אל גוף ( בודי מסאז' ) עיסוי בתוך ג'קוזי או אמבטיה עם בחורה , עיסוי ולאחר מכן קיום יחסי מין, וכמובן בכול המעסה היא עירומה ובסוף המסאז ישנו הרפייה.
אוהבי המסאג  וודאי זוכרים שלא לפני שנים רבות היה מאוד קשה להשיג מסאג' ראוי. חלק מין המקומות היו מספקים מעסים גברים . היום תוכל למצוא מבחר מכוני עיסוי בכל פינת רחוב . רוב המקומות הם קטנים לא יותר מ -15 בנות . המסאזים נעשים בתוך חדרים המיועדים לכך, ומוסתרים על ידי וילונות ומשמשים כמחיצות. משך זמן העיסוי הרגיל הוא בין שעה לשעתיים.
מי יכול לקבל מסאז'?
כדי לפתוח מכון עיסוי , המעסות אמורות לקבל תעודת מעסה. רוב המעסות טוענות שיש להן תעודת מעסה אותם קבלנו אחרי לימודים במכון wat pho . סביר להניח שלחלקן יש וחלקן לא. את העניין אפשר לבדוק ביתר קלות תוך כדי העיסוי. לרוב העיסוי מתחיל ברגלים על ידי  15-30 לחיצות על העורקים בעצם הירך הנותנות תחושה של מעיין שאיבה נמרצת בעורקים כנגד ידי המעסה. במידה התחושה הזו מתקבלת , תדע שנפלת על מעסה מוסמכת. ואם לא, אז מדובר בחובבנית שלא מסוגלת למצוא את הנקודה המסויימת.
שילוב של מסורת עם ביקוש 
מעסה אירוטית

מה שיפה בכל הסיפור הוא שהעיסוי האירוטי בתאינלד מבוסס על עיסוי המסורתי. המסאז התאילנדי מאוד שונה מהמסאז המערבי, בכך הוא מבוסס על נקודות לחיצה והמון מתיחות . אם אתה לא רגיל, העיסוי עלול להיות כואב , בעיקר למי שלא רגיל, ומומלץ ליידע את המעסה, למרות שהן מבינות שפת גוף ואף שואלות מפעם לפעם אם המסאז כואב או לא. רוב רובו של המסאז מתרכז ברגליים , לאחר מכן בידיים, ובסוף הגב ואיזור הצוואר. מעסות קלילות אף יעלו על גבך. התאילנדים שכללו את המסאג' המפורסם שלהם והוסיפי את ההרפייה הידנית המפורסמת(או שהיא הייתה כבר מקודם) , את הבודי מסאג' (עיסוי בעזרת גוף המעסה) , עיסוי בתוך ג'קוזי או אמבטיה ( לא מומלץ כיוון שאם המיםלא מוחלפים, או מסנן הג'קוזי לא מתוחזק בתדירות גבוהה, תוכלו בקלות לחטוף מחלת מין) ועיסוי כולל סקס בסופו.  


אז למי שנוסע לתאילנד מומלץ בחום לבקר במכוני עיסוי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה