עיסוי אירוטי

עיסוי אירוטי

יום שני, 17 בינואר 2011

עיסוי אירוטי - סקירה כללית

עיסוי אירוטי או במילים אחרות מגע חושני הוא טכניקת עיסוי השואפת לייצר בנוסף לעיסוי הגוף ושיחרור שרירים תפוסים ולחץ כללי של הגוף גם הרפייה מינית – גמירה. כמו ששימוש במסאז' לצורך טיפול הוא טכניקה ידועה לאורך ההיסטוריה , כך גם לשימוש במסאז' ארוטי לצורך תענוג והרפייה (גם אקט בריאותי ) יש היסטוריה ארוכה. כיום הוא גם משמש לצורך משחק מקדים בין זוגות, או כמו בהסטוריה לגברים או נשים הרוצים לקבל הרפייה מינית. המסאז' האירוטי מאופיין בעיסוי איטי ובשמנים באיזורים הארוגניים של הגוף האנושי, כדי להביא את הפרטנר לאורגזמה מינית, כאשר המעסה והמטופל עירומים, ישנם מקרים בהם המעסה לבושה חלקית, או לבושה באופן אירוטי.
מי צורך עיסוי אירוטי
אפשר לקבוע שהקהל שיותר צורך עיסוי אירוטי הוא גברים, יותר מאשר נשים. והסיבות נעוצות בוודאי במבנה החברתי הפטריאכלי והשוביניסטי בו אנו חיים, בו גברים למעשה שולטים, והנשים נמצאות בו רק לענג אותם. כמובן שצריך להיות אחרת. השאלה הנשאלת היא מדוע גברים הולכים למסאז' כאשר הם כבר יכולים ללכת לנערת ליווי, היא מעניינת, ולדעתי אין לה הרבה תשובות. אך אפשר לשער שישנם גברים שעיסוי אירוטי עושה להם את זה יותר מזיון. או שאצל מעסה אירוטית הסיכוי להידבק ממחלות הוא אפסי, ואף לא קיים , כיוון שאין חדירה, ואצל המעסות ההגיינה היא דבר בסיסי. 

איזורים ארוגניים אצל נשים
מסאז' אירוטי לנשים שבא למטרות רפואית של הירגעות ולהפגת מתחים, או רק לשם התענוג, נעשה לרוב על באיזור החזה ובאיזור הפות והמפשעה. כמובן שאיזורים הארוגניים , חוץ מאלו המוכרים , אצל כל אישה ואישה משתנים ויכולים להימצא כל אחת לפי המבנה הפיזיולוגי והנפשי המיוחד שלה. המסאז' נעשה לרוב על ידי גברים המתמחים בעיסוי באופן כללי ובעיסוי אירוטי באופן נקודתי. אך לעיתים הוא נעשה גם על ידי מעסות – נשים לנשים. מסאז אירוטי לנשים נעשה גם על ידי בני זוגן במהלך משחק מקדים או בתור התענגות מינית.  


איזורים אירוגנים אצל גברים
האיזורים הארוגניים אצל גברים הם: על סדר החשיבות , בראש ובראשונה איבר המין, שבו מבצעים  מה שנקרא הרפייה, או בלעז happy ending , אוננות, בדרך כלל בסוף המסאז, כאשר הגבר כבר , 'זועק לעזרה', בעזרת שמנים ארומטיים. איזורים נוספים הם הפטמות , ואצל גברים נועזים איזור פי הטבעת, שם ממוקמת נקודת הג'י הגברית. ישנם מעסות המתמחות בעיסוי פי הטבעת , הפרוסטטה, שם בעצם ממוקמת נקודת הג'י, בכמה צורות. או על ידי האצבעות, או על ידי ויברטור, או על ידי סטרפ און, וכאן נכנסת פנטזייה נוספת של גברים שאוהבים מזיינות אותם.   
עיסוי אירוטי בתרבויות שונות
מסאז' אירוטי בתרבות המערבית  לצורך ריפוי
בתרבות המערבית הטיפול  במסאז בחלקי הגוף המיניים לצורך אורגזמה, נעשה על ידי פסיכיאטרים לטיפול ב- 'היסטריה  נשית' והיה טיפול ידוע ומוכר. המסאז בא לטפל בעייה רפואית כרונית וכאובה שהייתה ידועה אצל נשים . כמובן מדובר על המאות הקודמות.
סוג הטיפול הזה היה מועדף על פסיכיאטרים כיוון שלא בעל סיכונים מיותרים שהמטופל ימות. אך יחד עם זה היה טיפול מעיק שלקח המון זמן, וקשה ליישום. לעיתים נדרשו הבעלים לעזור.
התפתחות הויברטור
ויברטור
הפיתרון היה בדמות פיתוח כלי למסאז', שקיצר את זמן הטיפול משעות לדקות, מייתר את השימוש במילדות והגביר את סמכות הטיפול הפסיכיאטרי. בשנים האלו בשימוש בויברטור לטיפול באירופה הלך והתרחב , בעיקר לאורך המאה  ה- 19 , אשר בסופה  1873 פותח בצרפת ויברטור חשמלי אשר שימש לטיפול בהיסטריה נשית בבית חולים לחולי נפש בצרפת.
עם סופה של המאה הכירו רוב הפסיכיאטרים שהבעייה נבעה מחוסר סיפוק מיני של הנשים. אך לא שמו לב , או סירבו להודות לשימוש המיני לצורך הרפייה שנוצר לויברטור. ואכן בעיקר בתקופה הזו, החל הויברטור להגיע לשוק הפרטי, והפך מאוד פופולרי לשימוש ביתי של נשים יחד עם מגוון רחב של אביזרי מין נוספים לעינוג עצמי והדדי עם בן או בת זוג.
עיסוי אירוטי בתרבות המזרח.
העיסוי האירוטי הפך מאוד נפוץ במחוזותינו בשנים האחרונות, אך בעולם הוא דבר נפוץ זה שנים רבות, ובהיסטוריה של המזרח הרחוק,  בעיקר בתאילנד הוא מנהג נפוץ ומקובל, ואף מעוגן בהיסטוריה התאית, וידוע כמומחיות תאית בנושא הידועה למרחוק. עם התפתחות התיירות המערבית למזרח, רוב לקוחות המסאז הוא תיירים מערביים, הבאים ליהנות ממנעמי המסאז'.
המסאז בתאילנד מתפקד כמו מכון ליווי רגיל ומוכר. לקוח נכנס למעיין חדר קבלה, או פאב. בחלק האחד של המקום יושבות הבנות , לעיתים עם מספרים על היד מאחורי זכוכית, ואז צריך לבחור אותן, או הן מסתובבות בקהל ומציעות עצמן ללקוחות. ישנים מכונים המספקים אך ורק עיסוי אירוטי, וישנם ( אולי רובם ) בהם המסאז כולל גם אקט מיני.    
בודי מסאז
ישנו מסאז נוסף ומקובל מאוד המגיע ביחד,  והוא מסאז הגוף – בודי מסאג' . בו המעסה מחככת , או מעסה את גופו של המטפל בגופה העירום ובעזרת שמן ארומטי.
עיסויים נוספים.
כיום אפשר למצוא מעסות המתמחות בכל מיני סוגי מסאג'ים, כמו מסאז' שבדי, מסאז' הוליסטי, עיסוי טנטרי, שכולם כוללים הרפייה בסוף הטיפול.
עיסוי טנטרי
עיסוי טנטרי הוא עיסוי הבא להגביר את הלבידו – את האנרגיה המינית של המטופל בטכניקות הודיות עתיקות והוא נעשה בעירום, אך למטרת ההדדיות בין המטפל למטופל ולא כדי להגביר את הגירוי המיני של המטופל, כמקובל בעיסוי אירוטי רגיל.    
עיסוי אירוטי בארץ
כיום הארץ אפשר למצוא אינסופור מעסות אירוטיות המתמחות בנושא. בעיקר בפורטלים המתמחים במודעות סקס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה